Budeme tedy jasně vědět, jaké hodnoty a cíle máte. Známe také komunikační strategii a ideální charakter vašeho nového zaměstnance. A nyní to potřebujeme dostat k těm lidem, kteří budou přínosem pro vaši firmu, kolektiv a firemní kulturu. V dnešní době lidé práci mají, tedy ti, kdo o ni stojí. Až 60% lidí by svou práci změnilo, ale nebudou ji aktivně hledat.
Vezměte si situaci: přijdete domů naštvaní z práce - nervózní šéf, samé přesčasy, mizerná atmosféra. Ale s platem jste spokojení. Jste daleko od toho jít na pracovní portál a aktivně si sami něco hledat. Ale když na vás mrkne nabídka, kde vidíte, jak se ve firmě chovají a na čem jim záleží, můžete začít pasivně nad změnou své práce uvažovat.
Pojďme začít přitahovat zaměstnance do vaší firmy dříve, než začnou o změně vůbec přemýšlet. Jak na to půjdeme? Nejdříve vytvoříme kariérní web nebo alespoň pár vstupních stránek, abychom lidem ukázali vaši kulturu hodnoty a důvody, proč u vás pracovat. Obsah budeme tvořit i nadále a spustíme kampaně na sociálních sítích.